۱۳۸۹/۱۰/۲۱

وقتی رسانه‌های دروغ‌پردازان٬ یکدیگر را نیز به دروغ گویی متهم می‌کنند

منبع: دیگربان
تیتر اصلی: "یک سایت نزدیک به رحیم‌مشایی: خبرگزاری فارس و مشرق نیوز خبر جعل می‌کنند"
خلاصه: وب‌سایت محرمانه نیوز نزدیک به اسفندیار رحیم مشایی اعلام کرد "خبرگزاری فارس و سایت محافظه‌کار مشرق نیوز علیه مسئول دفتر محمود احمدی‌نژاد خبر جعل کرده‌اند". این سایت روز گذشته چهارشنبه (۱۵ دی ماه) در گزارشی نوشت مشرق نیوز در سندی جعلی و دروغی رحیم‌مشایی را دانشجوی دوره کارشناسی ارشد دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار معرفی کرده است.
محرمانه نیوز با انتقاد از خبرگزاری فارسی در بازنشر این خبر نوشته است: «مایه تأسف است که خبرگزاری‌ها به جای توجه به مسائل اصلی تمام فکر و اندیشه خود را معطوف به برجسته سازی مسائل فرعی کرده‌اند.» این سایت از کسانی که خود را «داعیه ولایتمداری» می‌دانند خواسته که از انتشار اخبار دروغ و جهت‌دار برای تخریب و تضعیف «نیروهای خدوم ملت» اجتناب کنند. مسئولان دانشگاه چابهار و نهاد ریاست جمهوری نیز گزارش‌ها درباره تحصیل رحیم‌مشایی در این دانشگاه را تکذیب کرده‌اند.
این در حالی است که مشرق نیوز از سایت‌‌های محافظه‌کار منتقد رحیم‌مشایی اعلام کرده که مسئولان دانشگاه چابهار پس از این گزارش امکان دستری به فهرست دانشجویان خود را محدود کرده‌اند. اسفندیار رحیم‌مشایی سال‌هاست که به نماد اختلاف میان محافظه‌کاران در ایران تبدیل شده است. دامنه مخالفت‌ها با وی تا شخص آیت‌الله خامنه‌ای نیز پیش رفت تا جایی که رهبر جمهوری اسلامی سال گذشته مانع از معاون اولی وی در دولت دهم شد. رسانه‌های طرفدار و مخالف رحیم‌مشایی در شرایطی یکدیگر را متهم به جعل و دروغگویی می‌کنند که هر یک از آنها در یک سال اخیر صد‌ها گزارش غیر واقعی و بدون سند و مدرک در خصوص بسیاری مسائل منتشر کرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر