۱۳۸۹/۱۰/۲۶

دروغ‌های پی در پی بالاخره نوه‌ي امام خمینی را به واکنش واداشت

در چند مطلب قبلتر از دروغ ِ دروغ‌پردازان از حضور سیدعلی خمینی در راهپیمایی نه دی گفتیم و همانجا هم گفتیم که این حضور دروغین صریحا توسط دفتر امام خمینی٬ وب‌سایت جماران تکذیب شد. اما دروغ‌پردازان که واژه‌ی وقاحت را از معنا تهی کرده‌اند به دروغ‌گویی خود همچنان ادامه دادند٬ برای نمونه هفته‌نامه‌ی پنجره روی جلد شماره‌ی گذشته‌اش عکسی از سیّدعلی خمینی را آورد و درباره‌ی حضور وی در مراسم نه دی مطالبی نوشت:



دروغ‌پردازان آش را آنقدر شور کردند که حتی روزنامه‌ی جوان (وابسته به سپاه) تیتر زد «جلسه اضطراری خاتمی درباره سید علی خمینی» این دروغ‌های پی در پی باعث شد که نوه‌ی امام خمینی شخصا این خبر را تکذیب کند:
«احساس می کردم همان تکذیب دفتر امام که به هر حال ارزشمندترین مرجع خبری نسبت به کل خانواده امام و مسایل مربوط به امام هست کافی است و نیازی نیست که من شخصا خودم تکذیب کنم و مصاحبه کنم. من سعادت حضور در مراسم مهدیه در روز 9 دی را نداشته ام و همچنین با سایتی هم در این زمینه مصاحبه نکرده ام و همان خبری که دفتر [امام] منتشر کرده اند، حجیتش کافی بود.»
در همین زمینه خواندن مطلب «دروغ با مجوّز شرعی» از وبلاگ ایمایان را شدیدا توصیه می‌کنم. ایماگر که تسلط زیادی بر علوم حوزوی دارد و حدس می‌زنم طلبه باشد یا بوده باشد٬ در بخشی از نوشته‌اش به خوبی در مورد این دروغ‌های دستوری می‌گوید:
«مصاحبه‌های دروغین نه فقط با سیّدعلی خمینی بلکه با پدر میثم عبادی و بسیاری دیگر حاصل یک اشتباه نیست، یک برنامه‌ریزی آگاهانه است که هیچگاه تکذیب نمی‌شود و سکوت در قبال آن، عیار بصیرت این رسانه‌ها را آشکار می‌کند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر