۱۳۸۹/۱۰/۲۳

فارس دروغش را با دروغی دیگر می‌شورد

در تاریخ 21 دی٬ خبرگزاری فارس مصاحبه‌ای با نماینده‌ي مردم اصفهان در مجلس٬ محمد‌کریم شهرزاد منتشر کرد و تیتر زد: «شهرزاد: مسئله سقوط هواپيما و استيضاح وزير راه موضوع مهمي نيست» مصاحبه‌ای که مخصوصا در شرایط بعد از سقوط هواپیما سروصدا و جنجال زیادی به‌پا کرد. امروز (23 دی) اما نماینده‌ی اصفهان کلا این مصاحبه را تکذیب کرد و متن کوتاه زیر را به رسانه‌ها سپرد:

«مدیران محترم خبرگزاری ها و اصحاب محترم رسانه

با سلام

با توجه به اخبار منعکس شده به نقل از اینجانب در خصوص واقعه دلخراش اخیر سقوط هواپیما و دیگر اظهارات منتسب به بنده در خبرگزاری فارس به اطلاع می رساند اینجانب مصاحبه ای در رابطه با استیضاح وزیر راه و حادثه جانگداز سقوط هواپیمای بویینگ با این خبرگزاری نداشته ام و هرگونه انتسابی به بنده، کذب بوده و تفسیرها و تعبیرهای کینه توزانه و ناجوانمردانه بعضی سایت ها حاصل اغراض سیاسی خاص ایشان است.

لازم به ذکر است حق قانونی پیگیری های حقوقی در این خصوص برای اینجانب محفوظ است.

دکتر محمدکریم شهرزاد
نماینده مردم شریف اصفهان
در مجلس شورای اسلامی»

[منبع: کلمه٬ آفتاب٬ تابناک و ...]

اما واکنش فارس‌نیوز به این تکذیب در نوع خود جالب بود: «شهرزاد در گفت‌وگو با فارس: گفته‌هاي غرض‌ورزانه سايت‌هاي خبري را قبول ندارم» (23 دی) بدین‌ترتیب از متن تکذیب‌نامه‌ی این نماینده‌ی مجلس٬ خبرگزاری فارس با کمال پررویی و وقاحت تنها آن بخش را که تفاسیر این مصاحبه‌ی دروغین در سایر رسانه‌ها را محکوم می‌کند را منتشر کرده و اصل خبر که اشاره به دروغ‌گویی خود فارس دارد را به راحتی درز می‌گیرد.
درواقع فارس نیوز موفق می‌شود دنیایی کاملا ایزوله و مختص خودش خلق کند که تنها در آن یک خبرگزاری وجود دارد که همانا فارس‌نیوز است. این خبرگزاری مصاحبه خلق می‌کند و از تکذیبه‌ی اخبار نیز مجددا مصاحبه‌ای دیگر را خلق می‌کند که سایتهای غرض‌ورز را محکوم می‌کند! فارس آنقدر با تسلط و خونسردی دروغ می‌گوید که انسان را مبهوت می‌کند که نکند همه‌ی دنیا دروغ می‌گویند و این فارس است که راست می‌گوید!
از دیگر نکات جالب دیگر در مورد این خبر٬ واکنش خبرگزاری خوشنام دیگر٬ یعنی تابناک به این تکذیبیه‌است٬ تابناک این تکذیبه را منتشر کرده است اما گفته است که «علی رغم میل باطنی» و «فقط به اصرار و تاکیدات مکرر نماینده نامبرده آن هم در ساعات پایانی شب» این کار را می‌کند! واقعا دست گلتون درد نکنه!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر