۱۳۸۹/۱۰/۲۰

عصبانیت امپراطوری دروغ از کلمه به خاطر انتشار ویژه‌نامه به زبان کردی

وب‌سایت کلمه٬ متعلق به میرحسین موسوی٬ یکی از ویژه‌نامه‌هایش را به زبان کردی منتشر می‌کند و همین عمل بهانه‌ای می‌شود برای رسانه‌های حکومتی تا میرحسن را به تجزیه‌طلبی متهم کنند. به همین راحتی. این رسانه‌ها برای اثبات حرفشان به همین اکتفا می‌کنند که عکس‌هایی از این ویژه‌نامه منتشر کنند و بس. حال اینکه کجای این ویژه‌نامه خواستار تجزیه‌ي ایران شده است اهمیتی ندارد. مگر کسی کردی می‌داند؟ همینقدر که کسی ویژه‌نامه‌ای به زبان کردی منتشر کند به خودی خود تجزیه طلب است!
این درحالی است که مطالب منتشر شده در کلمه صدوهشتاد درجه برخلاف ادعاهای این رسانه‌های حکومتی است و درواقع هشداری است در مقابل تجزیه‌ي ایران و فعالیتهایی که اسرائیل (بنابر اسناد ویکی‌لیکس) در همین راستا انجام می‌دهد. وب‌سایت کلمه به‌طور کامل محتوای این ویژه‌‌نامه را توضیح داده است: «عصبانیت امپراطوری دروغ از کلمه به خاطر تشریح سیاست صهیونیستها علیه قومیتهای کشورمان» حال این متون ِ دلسوزانه و متین را مقایسه کنید با ادعاهای این رسانه‌های دروغ:

شبکه ایران (روزنامه‌ی ایران): سایت موسوی، رسما خواستار تجزیه خاک مقدس ایران شد + عکس
رجا(دجال)نیوز: سایت موسوی، رسما خواستار تجزیه خاک مقدس ایران شد + عکس
زمان نیوز: سایت موسوی (کلمه)، رسما خواستار تجزیه خاک مقدس ایران شد + عکس
باشگاه خبرنگاران (وابسته به صداسیما):‌ سایت موسوی، رسما خواستار تجزیه خاک مقدس ایران شد + عکس
جبهه‌نیوز: سایت موسوی، رسما خواستار تجزیه خاک مقدس ایران شد + عکس
سایت خبری تحلیلی عصر امروز: سایت موسوی خواستار تجزیه ایران شد+عکس

نکته‌ي جالب در روش کپی و پیست کاری این دروغ‌پردازان زنجیره‌ایست که حتی به خود زحمت خلاقیت در تیتر را هم نمی‌دهند. دروغ‌پردازان ِ عزیز٬ شاید در زمان گوبلز تکرار یک دروغ باعث باوراندن آن می‌شد اما سال 2011 یک تفاوت کوچک با سال 1940 میلادی دارد! تفاوتی به پهنای 70 سال! تفاوت کوچکی به نام پیشرفت تکنولوژی...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر